1سیب

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم،خوشتر از یاد خداوند ثمری نیست

محمد تقی انوشته متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:غذاهایی كه حاوی ویتامین ها املاح وانتی اكسیدان هستند انسان را در شرایط"استرس"ارام و شادتر میكند



وی خاطرنشان کرد: مصرف بعضی از مواد غذایی حاوی ویتامین B، نان‌ها و غلات سبوس دار واکنش، فلاکس‌های عصبی افراد را بهتر می‌کند. سبزی‌ها حاوی آنتی اکسیدان، املاح، ویتامین در شرایط بهتری در موارد" استرس" قرار می‌دهد. 
وی تصریح کرد: خوردن غذا با آرامش، در محیط خوب انجام حرکات ریلکسی، تنفسی یوگا در کاهش "استرس" موثر است.
وی با اشاره به اینکه هیچ ماده غذایی خاصی به تنهایی اثر دارویی و درمانی ندارد، گفت: ترکیب مواد غذایی با هم در درمان و کاهش هرگونه "استرس" نقش دارد در جایی که غذاهای شیرین و چرب موجب افزایش استرس می‌شود.


[ یکشنبه 27 بهمن 1392 ] [ 12:00 ب.ظ ] [ گذشته ام!؟! ]

[ نظرات() ]


مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو